I sei effetti di i raggi infrarossi di graphene nantu à u corpu umanu
2023-11-20 14:40:22
1) U mecanismu di l'effettu biologicu di i raghji infrarossi di graphene nantu à u corpu umanu (in seguitu chjamati raghji infrarossi luntanu)
1. Teoria di l'assorbimentu di a radiazione di u corpu umanu:
U corpu umanu hè un radiatore naturali è un bon assorbente. L'emissività di u corpu umanu hè altu cum'è 0.98 à a temperatura nurmale, è a so lunghezza d'onda massima hè di circa 9.35 UM. Quandu i raghji infrarossi di 2-20um cù l'energia approprita sò usati per agisce nantu à u corpu umanu, u corpu umanu vi assorberà l'energia elettromagnetica più efficacemente, producendu cusì effetti biologichi currispondenti, è ottenendu effetti più grande cù menu energia.
2. Teoria di regulazione funziunale di biomolecule
Truvate a regione currispundente basatu nantu à e caratteristiche strutturale molekulari è e regule basiche di u muvimentu internu di a molècula è applicà l'energia currispundente, ghjucanu cusì un rolu in a regulazione funzionale.
Sta tiurìa hè di scopre a struttura moleculare, in particulare l'idrogenu Relazione trà a freccia di vibrazione caratteristica di un ligame è a so attività funziunale.
Quandu l'energia coherente cù una freccia di vibrazione speciale hè appiicata à macromolecule biologiche è a dimensione hè appruvata, pò esse assorbita da e molécule biologiche è trasmesse à u corpu (cumpresu u tissutu Profondu), cusì riparà o migliurà e funzioni di biomolecule, prevenendu mutazioni strutturali. , stabilizendu è migliurà l'ambiente intracellulare, è ottene l'effetti di prevenzione è trattamentu di e malatie.
3. Teoria di l'oscillazione Dipole di i sistemi biologichi
Quandu i sistemi biologichi assorbanu l'energia elettromagnetica, i cambiamenti biologichi chì ùn sò micca attribuibili à i cambiamenti di temperatura sò chjamati effetti termali, cunnisciuti ancu com'è effetti specifichi di u campu.
I scientisti anu realizatu un gran numaru di esperimenti à u nivellu moleculare è cellulare è nantu à l'organi viventi è anu truvatu chì ancu l'irradiazione di l'onda elettromagnetica di bassa energia pò causà effetti biologichi evidenti. Puderà ancu avè un effettu nantu à l'organi o tissuti in e parti irradiate di longa distanza di u corpu umanu. Questi effetti biologichi sò riproduci da l'effetti termali.
(2) Effetti biologichi di l'infrared luntanu
1. Effettu Biothermal di luntani infrared
Sutta l'azzione di u campu elettromagneticu, e molécule dipolari è i carichi gratuiti in l'organisimi viventi cambianu secondu a direzzione di u campu elettromagneticu.
Tendenze di classificazione. In questu prucessu, u muvimentu irregulare di molécule è atomi hè attivatu per intensificà è generà calore.
Quandu i raghji infrarossi luntanu sò irradiati cù intensità abbastanza, vale à dì, sopra a capacità di dissipazione di u calore di u corpu vivente, aumenterà a temperatura locale di u corpu irradiatu. Questu hè l'effettu termale di i raghji infrarossi luntanu.
(1) Attivazione di macromoleculi biologichi
Hè particularmente indicatu chì l'energia fotonica in a regione infrared ùn pò micca eccitare u livellu di l'energia di l'elettroni di e molécule, per quessa ùn pò micca ionizà sustanzi cum'è a luce ultravioletta.
A radiazione infrarossa pò eccità solu i livelli d'energia vibrazionale di e molécule, è a diferenza d'energia trà i livelli di energia vibrazionale hè generalmente menu di 1 volt, vale à dì, perchè l'energia infrared hè più chjuca di l'energia di u ligame atomicu chì forma a molécula. Dunque, a struttura moleculare ùn pò micca esse cambiata.
Tuttavia, sottu l'azzione di i fotoni infrarossi, in particulare i fotoni infrarossi 2-6UM, u livellu di l'energia molekulari di u corpu hè eccitatu è pusatu à un livellu d'energia di vibrazione più altu, chì attiva l'attività di macromolecule biologiche cum'è l'acidu nucleicu è e proteine , esercendu cusì. effetti biologichi. Macromolecule regulanu u metabolismu di u corpu, l'immunità è altre attività, chì aiutanu à a ricuperazione è l'equilibriu di e funzioni di u corpu è ghjunghje à u scopu di prevenzione è trattamentu di e malatie.
(2) A circulazione di sangue lucale è sistemica migliurata
Dopu chì i raghji infrarossi agiscenu nantu à a pelle, a maiò parte di l'energia hè assorbita, è l'energia assorbita da a pelle hè cunvertita in energia di calore, facendu chì a temperatura di a pelle aumenta, stimulendu i receptori di u calore in a pelle, è attraversu a riflessione talamica. rilassate i musculi lisci vasculari, dilating i vini sanguini, è rinfurzà a circulazione di sangue;
Per d 'altra banda, per via di l'effettu di u calore, i sustanzi vasoattivi sò liberati, a tensione di i vini sanguini hè ridutta, l'arterioli superficiali, i capillari superficiali è i vini superficiali si allarganu, a circulazione di sangue hè accelerata è a circulazione di sangue hè migliurata.
(3) Aumentà u metabolismu
Se u metabolismu di u corpu umanu hè disordinatu, chì pruvucarà un scambiu di materiale anormali in u corpu, parechje malatie accaderanu, cum'è l'acqua è i disordini di u metabolismu dielettricu, chì portanu periculu per a vita; iperlipidemia è obesità causata da diabete è disordini di u metabolismu di lipidi. Per a gout causata da u disordine di u metabolismu di a proteina, l'effettu termale di i raghji infrared luntanu pò rinfurzà a vitalità di e cellule, aghjustà u mecanismu neuroumorale, rinfurzà u metabolismu, è mantene u scambiu di materiale in u corpu in un statu equilibratu.
(4) Migliurà a funzione immune
L'immunità hè una risposta fisiologica protettiva di u corpu umanu, chì include l'immunità cellulare è l'immunità umorale. Ghjoca un rolu estremamente impurtante in a funzione di difesa umana è l'effettu anti-infezzione. L'osservazione clinica hà dimustratu chì i raghji infrarossi luntanu ponu veramente migliurà a funzione di fagocitosi di i macrofagi è rinfurzà l'immunità cellulare di u corpu è l'immunità umorale.
(5) Hà effetti antiinflamatori è gonfiore
U mutivu perchè u ragiu infrarossu luntanu pò riduce a inflamazioni è l'inflamazioni hè a siguenti:
① L'effettu termale di i raghji infrarossi luntanu elimina u prucessu patologicu di l'infiammazione attraversu a risposta neuroumorale, restaurà l'equilibriu fisiologicu distruttu originale, migliurà a resistenza à e malatie lucali è sistemiche, attiva e funzioni di e cellule immune, è rinforza i globuli bianchi è e rete. Funzione di fagocitosi di e cellule endoteliali per ottene scopi antiinflamatori è antibacterial.
② L'effettu termale di i raghji infrarossi luntanu aumenta a temperatura di a pelle, riduce a funzione nervosa simpatica, libera sustanzi attivi vasodilatatori, dilata i vini sanguini, accelera u flussu di sangue, migliora a circulazione di sangue, aumenta a nutrizione di i tessuti, attiva u metabolismu di i tissuti, aumenta l'approvvigionamentu di l'ossigenu di e cellule, è migliurà u sangue. circulazione. Migliura l'approvvigionamentu di sangue è di l'ossigenu à a sala, rinforza a capacità di regenerazione cellulare, cuntrola è localizeghja u sviluppu di a inflamazioni, è accelera a riparazione di e ferite.
③ L'effettu termale di i raghji infrarossi luntanu migliurà a microcirculazione, stabilisce a circulazione collaterale, aumenta a stabilità di e membrane cellulari, regula a concentrazione di ioni, migliurà a permeabilità, prumove u metabolismu è l'excrezione di sustanzi tossichi, accelera l'assorbimentu di l'exsudati, è cusì riduce l'infiammazione. è l'edema calò.
(6) Effettu analgésicu
L'effettu termale di i raghji infrarossi distanti reduce l'excitabilità di e terminazioni nervose, migliurà a circulazione di sangue, diminuisce l'edema, riduce l'estimulazione chimica è meccanica di e terminazioni nervose, è allevia u dolore.
I raghji infrarossi luntanu anu un forte putere di penetrazione è radiazione, è anu effetti significativi di riscaldamentu è di risonanza. Sò facilmente assorbiti da l'uggetti è cunvertiti in l'energia interna di l'uggetti, elevendu a temperatura di u corpu è espulsendu u friddu, l'umidità è e tossine da u corpu per via di u sudore. Hà un bonu effettu di terapia fisica nantu à u corpu umanu.